Marketing messbar machen - die Wirkung von Empfehlungsnetzwerken auf die Marketing Performance


Bauer, Hans H. ; Hammerschmidt, Maik ; Stokburger, Gregor


URL: http://dx.doi.org/10.1007/BF03249166
Additional URL: http://marketing-performance.com/presse/artikel/04...
Document Type: Article
Year of publication: 2007
The title of a journal, publication series: Thexis
Volume: 24
Issue number: 3
Page range: 49-53
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISSN: 0254-9697 , 1865-6544
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Hammerschmidt, Maik ; Stokburger, Gregor (2007) Marketing messbar machen - die Wirkung von Empfehlungsnetzwerken auf die Marketing Performance. Thexis Wiesbaden 24 3 49-53 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item