Wie reagieren Kunden auf Preiserhöhungen? Eine Untersuchung zur Rolle von wahrgenommener Fairness des Preisanstiegs und Kundenzufriedenheit


Homburg, Christian ; Koschate, Nicole



Document Type: Article
Year of publication: 2004
The title of a journal, publication series: Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP
Volume: 26
Issue number: 4
Page range: 316-329
Place of publication: München
Publishing house: Beck
ISSN: 0344-1369
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Koschate, Nicole (2004) Wie reagieren Kunden auf Preiserhöhungen? Eine Untersuchung zur Rolle von wahrgenommener Fairness des Preisanstiegs und Kundenzufriedenheit. Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP München 26 4 316-329 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item