Die Kaufverhaltensrelevanz von Marken im Industriegüterbereich


Homburg, Christian ; Jensen, Ove ; Richter, Markus



Document Type: Article
Year of publication: 2006
The title of a journal, publication series: Die Unternehmung : Swiss Journal of Business Research and Practice
Volume: 60
Issue number: 4
Page range: 281-296
Place of publication: Zürich
Publishing house: Versus
ISSN: 0042-059X
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Jensen, Ove ; Richter, Markus (2006) Die Kaufverhaltensrelevanz von Marken im Industriegüterbereich. Die Unternehmung : Swiss Journal of Business Research and Practice Zürich 60 4 281-296 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item