Viral Advertising


Bauer, Hans H. ; Haber, Tobias E. ; Albrecht, Carmen-Maria ; Laband, Tom



Document Type: Book chapter
Year of publication: 2007
Book title: Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
Page range: 267-282
Publisher: Bauer, Hans H.
Place of publication: München
Publishing house: Vahlen
ISBN: 978-3-8006-3406-4
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Haber, Tobias E. ; Albrecht, Carmen-Maria ; Laband, Tom (2007) Viral Advertising. Bauer, Hans H. Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet München 267-282 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item