Gestaltung und Erfolgsauswirkungen der Absatzplanung: Eine branchenübergreifende empirische Analyse


Homburg, Christian ; Artz, Martin ; Wieseke, Jan ; Schenkel, Bernhard



Document Type: Article
Year of publication: 2008
The title of a journal, publication series: Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
Volume: 60
Issue number: 8
Page range: 634-670
Place of publication: Düsseldorf [u.a.]
Publishing house: Verl.-Gruppe Handelsblatt
ISSN: 0341-2687, 0036-6196
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Marketing , Analyse

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Artz, Martin ; Wieseke, Jan ; Schenkel, Bernhard (2008) Gestaltung und Erfolgsauswirkungen der Absatzplanung: Eine branchenübergreifende empirische Analyse. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF Düsseldorf [u.a.] 60 8 634-670 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item