Der Einfluss von Neuproduktvorankündigungen auf den Shareholder Value - eine empirische Untersuchung


Homburg, Christian ; Artz, Martin ; Seifried, Jan



Document Type: Article
Year of publication: 2009
The title of a journal, publication series: Zeitschrift für Betriebswirtschaft : ZfB
Volume: 79
Issue number: 6
Page range: 751-779
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler/GWV Fachverl.
ISSN: 0044-2372
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Artz, Martin ; Seifried, Jan (2009) Der Einfluss von Neuproduktvorankündigungen auf den Shareholder Value - eine empirische Untersuchung. Zeitschrift für Betriebswirtschaft : ZfB Wiesbaden 79 6 751-779 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item