Patientenorientierte Kommunikation als Erfolgsfaktor im Pharmamarketing


Hahn, Olaf K. ; Bauer, Hans H. ; Hammerschmidt, Maik



Document Type: Article
Year of publication: 2008
The title of a journal, publication series: Planung & Analyse
Volume: 35
Issue number: 2
Page range: 2-5
Place of publication: Frankfurt a.M.
Publishing house: Dt. Fachverl.
ISSN: 0724-9632, 1617-1098
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Hahn, Olaf K. ; Bauer, Hans H. ; Hammerschmidt, Maik (2008) Patientenorientierte Kommunikation als Erfolgsfaktor im Pharmamarketing. Planung & Analyse Frankfurt a.M. 35 2 2-5 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item