Preismanagement auf B2B-Märkten: Zentrale Entscheidungsfelder und Erfolgsfaktoren


Homburg, Christian ; Totzek, Dirk



Document Type: Book chapter
Year of publication: 2011
Book title: Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten
Page range: 13-69
Author/Publisher of the book
(only the first ones mentioned)
:
Homburg, Christian
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 978-3-8349-1559-7
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Totzek, Dirk (2011) Preismanagement auf B2B-Märkten: Zentrale Entscheidungsfelder und Erfolgsfaktoren. Homburg, Christian Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten Wiesbaden 13-69 [Book chapter]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item