Measuring brand stress and identifying consumers' coping strategies: An exploratory study in Germany
Albrecht, Carmen-Maria
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Bauer, Hans H.
URL:
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https://www.researchgate.net/publication/300887604...
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Dokumenttyp:
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Konferenzveröffentlichung
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Erscheinungsjahr:
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2010
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Buchtitel:
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2010 AMS Cultural Perspectives in Marketing (CPM) Conference, IESéG : Lille, France, July 21–24 2010
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Titel einer Zeitschrift oder einer Reihe:
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Proceedings of the ... Annual Conference of the Academy of Marketing Science
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Seitenbereich:
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97-99
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Veranstaltungstitel:
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2010 Academy of Marketing Science Cultural Perspectives in Marketing (CPM) Conference
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Veranstaltungsort:
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Lille, France
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Veranstaltungsdatum:
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21.-24.07.2010
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Ort der Veröffentlichung:
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Coral Gables, Fla.
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Verlag:
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AMS
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ISSN:
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NULL
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Sprache der Veröffentlichung:
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Englisch
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Einrichtung:
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Fakultät für Betriebswirtschaftslehre > ABWL u. Marketing II (Bauer 1993-, Em)
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Fachgebiet:
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330 Wirtschaft
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