Do Customers Prefer Many Tariff Options? The Role of Perceived Costs and Benefits of Variety in Pricing
Homburg, Christian
;
Totzek, Dirk
;
Krämer, Melanie
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DOI:
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https://doi.org/10.1007/978-3-319-10873-5_120
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URL:
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https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-31...
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Dokumenttyp:
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Konferenzveröffentlichung
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Erscheinungsjahr:
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2011
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Buchtitel:
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The sustainable global marketplace : proceedings of the Annual Conference of the Academy of Marketing Science, Coral Gables, FL USA, May 24-27, 2011 ; 40th anniversary conference
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Titel einer Zeitschrift oder einer Reihe:
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Proceedings of the ... Annual Conference of the Academy of Marketing Science
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Band/Volume:
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34
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Seitenbereich:
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222
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Veranstaltungstitel:
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AMS 40th Anniversary Conference 2011
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Veranstaltungsort:
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Coral Gables, Fla.
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Veranstaltungsdatum:
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24.-27.05.2011
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Herausgeber:
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Dato-on, Mary Conway
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Ort der Veröffentlichung:
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Ruston, LA ; Cham
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Verlag:
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AMA ; Springer
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ISBN:
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0-939783-37-1 , 978-3-319-10872-8 , 978-3-319-10873-5
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ISSN:
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NULL
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Sprache der Veröffentlichung:
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Englisch
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Einrichtung:
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Fakultät für Betriebswirtschaftslehre > Business-to-Business Marketing, Sales & Pricing (Homburg 1998-)
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Fachgebiet:
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650 Management
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Zusätzliche Informationen:
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Bei Springer ersch. 2015
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