Maximizing participation in corporate volunteering
Verbücheln, Michael
;
Edinger-Schons, Laura Marie
Dokumenttyp:
|
Zeitschriftenartikel
|
Erscheinungsjahr:
|
2020
|
Titel einer Zeitschrift oder einer Reihe:
|
Marketing Review St. Gallen
|
Band/Volume:
|
37
|
Heft/Issue:
|
4
|
Seitenbereich:
|
32-38
|
Ort der Veröffentlichung:
|
St. Gallen
|
Verlag:
|
Thexis Verlag
|
ISSN:
|
1865-6544 , 1865-7516
|
Verwandte URLs:
|
|
Sprache der Veröffentlichung:
|
Englisch
|
Einrichtung:
|
Fakultät für Betriebswirtschaftslehre > Sustainable Business (Edinger-Schons 2015-2022)
|
Fachgebiet:
|
330 Wirtschaft
|
Freie Schlagwörter (Englisch):
|
Purpose , Corporate Volunteering , Internal Marketing , Skills-Based Volunteering , Autonomy , Sensemaking
|
Abstract:
|
Companies increasingly use corporate volunteering programs to bring purpose to their employees’ work lives and offer attractive job products. Still, challenging questions remain concerning the right design and effective communication of these programs. This article provides answers to these questions to maximize employee participation in corporate volunteering.
|
 | Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie. |
Suche Autoren in
Sie haben einen Fehler gefunden? Teilen Sie uns Ihren Korrekturwunsch bitte hier mit: E-Mail
Actions (login required)
 |
Eintrag anzeigen |
|
|