Learning innovations for identifying and developing talent for university
Henry, Mel
;
Gibson, David
;
Flodin, Charles
;
Ifenthaler, Dirk
DOI:
|
https://doi.org/10.5772/intechopen.81380
|
URL:
|
https://www.intechopen.com/books/innovations-in-hi...
|
Weitere URL:
|
https://www.researchgate.net/publication/330943859...
|
Dokumenttyp:
|
Buchkapitel
|
Erscheinungsjahr:
|
2020
|
Buchtitel:
|
Innovations in higher education : cases on transforming and advancing practice
|
Seitenbereich:
|
1-17
|
Herausgeber:
|
Parrish, Dominique
;
Joyce-McCoach, Joanne
|
Ort der Veröffentlichung:
|
London
|
Verlag:
|
IntechOpen
|
ISBN:
|
978-1-83881-048-1 , 978-1-83881-047-4 , 978-1-83881-044-3
|
Sprache der Veröffentlichung:
|
Englisch
|
Einrichtung:
|
Fakultät für Betriebswirtschaftslehre > Wirtschaftspädagogik, Technologiebasiertes Instruktionsdesign (Ifenthaler 2015-)
|
Fachgebiet:
|
370 Erziehung, Schul- und Bildungswesen
|
Abstract:
|
Remaining relevant and meaningful within a continuously evolving and increasingly connected world requires universities to transform how we teach, employing innovations and technology-enabled approaches to engage, motivate, and support students to succeed. The learning innovations profiled in this chapter apply technology-enhanced learning approaches to identify and develop talent for university. The chapter begins by introducing a modern Australian university, globally recognized for its strong connections with industry, high-impact research and wide range of innovative courses: Curtin University, and the context in which it operates. Three areas of transformation, driven by global shifts in education are then discussed, and exemplars presented of applicable social, organizational and operational innovations applied at Curtin.
|
| Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie. |
Suche Autoren in
Sie haben einen Fehler gefunden? Teilen Sie uns Ihren Korrekturwunsch bitte hier mit: E-Mail
Actions (login required)
|
Eintrag anzeigen |
|
|