Wie Schülerinnen und Schüler und Lehramtsstudierende komplexe Bilder beschreiben : eine korpuslinguistische Untersuchung zur Anordnungsstruktur und Kohärenzherstellung


Kellermann, Katharina ; Schmitt, Lukas


[img] PDF
s42278-024-00200-w.pdf - Published

Download (1MB)

DOI: https://doi.org/10.1007/s42278-024-00200-w
URL: https://link.springer.com/article/10.1007/s42278-0...
Additional URL: https://www.researchgate.net/publication/379994885...
URN: urn:nbn:de:bsz:180-madoc-695995
Document Type: Article
Year of publication: 2024
The title of a journal, publication series: Zeitschrift für Grundschulforschung : ZfG
Volume: 17
Issue number: 2
Page range: 405-421
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Springer VS
ISSN: 1865-3553 , 2523-3181
Publication language: German
Institution: School of Social Sciences > Unterrichtsqualität in heterogenen Kontexten (Karst 2023-)
Pre-existing license: Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Subject: 300 Social sciences, sociology, anthropology
370 Education
Translation of the title: How students and student teachers describe complex images : a corpus linguistic investigation on arrangement structure and cohesive construction (English)




Das Dokument wird vom Publikationsserver der Universitätsbibliothek Mannheim bereitgestellt.

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Kellermann, Katharina ; Schmitt, Lukas

Google Scholar: Kellermann, Katharina ; Schmitt, Lukas

ORCID: Kellermann, Katharina ; Schmitt, Lukas ORCID: 0000-0002-9570-067X

+ Download Statistics

Downloads per month over past year

View more statistics



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item