Grundlagen des Marketing : Unterlagen zu den Veranstaltungen im Fach Absatzwirtschaft im Sommersemester 2002


Grether, Mark ; Hammerschmidt, Maik ; Stokburger-Sauer, Nicola



Document Type: Working paper
Year of publication: 2002
The title of a journal, publication series: Reihe: Veranstaltungsbegleitende Unterlagen / Lehrstuhl für ABWL und Marketing II, Universität Mannheim
Volume: GS1-II
Place of publication: Mannheim
Publishing house: Lehrstuhl für ABWL und Marketing II, Univ. Mannheim
Edition: 3., überarb. und erw. Aufl.
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer 1993-, Em)
Subject: 330 Economics
Individual keywords (German): Marketing
Abstract: Gliederung: 1. Grundlagen des Marketing 2. Konsumentenverhalten 3. Marktforschung 4. Strategisches Marketing 5. Marktsegmentierung 6. Produktpolitik 7. Preispolitik 8. Kommunikationspolitik 9. Distributionspolitik 10. Marketing-Management 11. E-Marketing 12. Internationales Marketing




Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item