Zehn Thesen zu Marketing und Vertrieb : Die Zukunft bestimmt nur der Markt (Teil I)


Homburg, Christian ; Sieben, Frank G. ; Dietz, Beatrix


Document Type: Article
Year of publication: 2002
The title of a journal, publication series: Pharma-Marketing-Journal
Volume: 27
Issue number: 3
Page range: 103-105
Place of publication: Düsseldorf
Publishing house: IFAM GmbH
ISSN: 0721-5665
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ; Sieben, Frank G. ; Dietz, Beatrix (2002) Zehn Thesen zu Marketing und Vertrieb : Die Zukunft bestimmt nur der Markt (Teil I). Pharma-Marketing-Journal Düsseldorf 27 3 103-105 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item