Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 2.

Rilling, Thomas ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 Managers' marketing alliance formation behavior - The impact of company external conditions and managers' personality traits. Beckmann, Suzanne C. Proceedings ... EMAC Conference : 39th 2010, Copenhagen, Denmark, June 1-4 / European Marketing Academy 99-100 In: The six senses : the essentials of marketing; 39th EMAC Conference, Copenhagen, 1-4 June 2010, conference proceedings (2010) Frederiksberg EMAC 2010 (Copenhagen, Denmark) [Konferenzveröffentlichung]

Wetzel, Hauke ; Hammerschmidt, Maik ; Bauer, Hans H. Trading off for the effects of prioritization perception and status consciousness on customer profitability. Beckmann, Suzanne C. Proceedings ... EMAC Conference / European Marketing Academy In: The six senses : the essentials of marketing; 39th EMAC Conference, Copenhagen, 1-4 June 2010, conference proceedings (2010) Frederiksberg EMAC 2010 (Copenhagen, Denmark) [Konferenzveröffentlichung]

Diese Liste wurde am Thu Mar 28 01:24:11 2024 CET automatisch erstellt.