Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 3.

Halamish, Vered ; Undorf, Monika (2023) Why do judgments of learning modify memory? Evidence from identical pairs and relatedness judgments. Journal of Experimental Psychology. Learning, Memory, and Cognition Washington, DC 49 4 547-556 [Zeitschriftenartikel]

Halamish, Vered ; Undorf, Monika (2020) Do learners spontaneously monitor their memory? The gap between educational-developmental and cognitive-experimental research. Zeitschrift für Psychologie = Journal of Psychology Göttingen 228 4 304-305 [Zeitschriftenartikel]

Undorf, Monika ; Halamish, Vered (2020) New methods and questions in metamemory research. Zeitschrift für Psychologie = Journal of Psychology Göttingen 228 4 231-232 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Sun Dec 22 01:17:28 2024 CET automatisch erstellt.