Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
2
.
Bauer, Hans H.
;
Düll, Anja
;
Jeffery, Dennis W.
(2010)
Typology of Potential Benefits of Mass Customization Offerings for Customer: An Exploratory Study of the Customer Perspective.
Piller, Frank Thomas
Handbook of Research in Mass Customization and Personalization New Jersey [u.a.] 1 161-180 [Buchkapitel]
Bauer, Hans H.
;
Schüle, Anja
;
Jeffery, Dennis W.
Typology of Potential Benefits of Mass Customization Offerings for Consumers and the Demand of Different Age Groups: An Exploratory Study on the Customer Perspective on Mass Customization.
Piller, Frank Thomas
Proceedings of the MCPC 2007 World Conference on Mass Customization & Personalization, October 7-10 at the MIT in Cambridge, Massachusetts In: Extreme Customization : Proceedings of the MCPC 2007 World Conference on Mass Customization and Personalization; October 7-9, 2007 at the Massachusetts Institute of Technology; October 11-12, 2007 at the HEC Business School Montreal (2007) Cambridge, Mass. [Konferenzveröffentlichung]
Diese Liste wurde am
Thu Nov 21 01:32:04 2024 CET
automatisch erstellt.