Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
3
.
Bornemann, Torsten
;
Schöler, Lisa
;
Homburg, Christian
(2015)
In the eye of the beholder? The effect of product appearannce on shareholder value.
The Journal of Product Innovation Management Oxford 32 5 704-715 [Zeitschriftenartikel]
Bornemann, Torsten
;
Schöler, Lisa
;
Homburg, Christian
Shareholder Value Implications of Product Design - The Role of Aesthetic, Ergonomic, and Symbolic Value.
(2012) 41st Annual EMAC Conference (Lisbon, Portugal) [Präsentation auf Konferenz]
Bornemann, Torsten
;
Homburg, Christian
;
Schöler, Lisa
Which Dimensions of Product Design Drive Shareholder Value? The Role of Aesthetic, Ergonomic, and Symbolic Value.
(2011) Academy of Marketing Science 40th Anniversary Conference Proceedings (Coral Gables, Fla.) [Präsentation auf Konferenz]
Diese Liste wurde am
Thu Nov 21 01:24:09 2024 CET
automatisch erstellt.