Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 3.

Bornemann, Torsten ; Schöler, Lisa ; Homburg, Christian (2015) In the eye of the beholder? The effect of product appearannce on shareholder value. The Journal of Product Innovation Management Oxford 32 5 704-715 [Zeitschriftenartikel]

Bornemann, Torsten ; Schöler, Lisa ; Homburg, Christian Shareholder Value Implications of Product Design - The Role of Aesthetic, Ergonomic, and Symbolic Value. (2012) 41st Annual EMAC Conference (Lisbon, Portugal) [Präsentation auf Konferenz]

Bornemann, Torsten ; Homburg, Christian ; Schöler, Lisa Which Dimensions of Product Design Drive Shareholder Value? The Role of Aesthetic, Ergonomic, and Symbolic Value. (2011) Academy of Marketing Science 40th Anniversary Conference Proceedings (Coral Gables, Fla.) [Präsentation auf Konferenz]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:24:09 2024 CET automatisch erstellt.