Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
6
.
Scharf, Sophie E.
ORCID: 0000-0002-9028-2835
;
Jekel, Marc
;
Glöckner, Andreas
(2022)
Awareness of option attractiveness increases the attraction search effect: Modelling the awareness effect in an extended iCodes model.
Decision Washington, DC 9 1 43-49 [Zeitschriftenartikel]
Frenken, Marius
;
Hemmerich, Wanja
;
Izydorczyk, David
ORCID: 0000-0002-8792-0795
;
Scharf, Sophie E.
ORCID: 0000-0002-9028-2835
;
Imhoff, Roland
(2022)
Cognitive processes behind the shooter bias: Dissecting response bias, motor preparation and information accumulation.
Journal of Experimental Social Psychology Amsterdam [u.a.] 98 Article 104230 1-14 [Zeitschriftenartikel]
Scharf, Sophie E.
ORCID: 0000-0002-9028-2835
(2021)
Testing and validating a coherence-based model for decision-making and search.
Mannheim [Dissertation]
Bröder, Arndt
ORCID: 0000-0002-2658-4791
;
Scharf, Sophie E.
ORCID: 0000-0002-9028-2835
;
Jekel, Marc
;
Glöckner, Andreas
;
Franke, Nik
(2021)
Salience effects in information acquisition: No evidence for a top-down coherence influence.
Memory & Cognition Heidelberg [u.a.] 49 November 2021 1537-1554 [Zeitschriftenartikel]
Wulff, Liliane
;
Scharf, Sophie E.
ORCID: 0000-0002-9028-2835
(2020)
Unpacking stereotype influences on source-monitoring processes: What mouse tracking can tell us.
Journal of Experimental Social Psychology Amsterdam [u.a.] 87 Article 103917 [Zeitschriftenartikel]
Scharf, Sophie E.
ORCID: 0000-0002-9028-2835
;
Wiegelmann, Monika
;
Bröder, Arndt
ORCID: 0000-0002-2658-4791
(2019)
Information search in everyday decisions: The generalizability of the attraction search effect.
Judgment and Decision Making Berwyn 14 4 488-512 [Zeitschriftenartikel]
Diese Liste wurde am
Thu Nov 21 01:12:46 2024 CET
automatisch erstellt.