Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Erscheinungsjahr | Autoren | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 3.

Barkela, Veronika ; Schmitt, Lukas ORCID: 0000-0002-9570-067X ; Leuchter, Miriam (2023) The impact of cognitive and motivational resources on engagement with automated formative feedback. Open Access Contemporary Educational Psychology Amsterdam [u.a.] 75 Article 102234 1-9 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Praetorius, Anna-Katharina ; Nitsche, Sebastian ; Janke, Stefan ORCID: 0000-0003-1799-8850 ; Dickhäuser, Oliver ORCID: 0000-0002-3126-8398 ; Drexler, Katharina ; Fasching, Michaela S. ; Dresel, Markus (2014) Here today, gone tomorrow? Revisiting the stability of teachers' achievement goals. Contemporary Educational Psychology Amsterdam [u.a.] 39 4 379-387 [Zeitschriftenartikel]

Dickhäuser, Oliver ORCID: 0000-0002-3126-8398 ; Stiensmeier-Pelster, Joachim (2002) Gender differences in computer work : Evidence for the model of achievement-related choices. Contemporary Educational Psychology Amsterdam 27 3 486-496 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Tue Apr 29 03:28:40 2025 CEST automatisch erstellt.