Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Erscheinungsjahr | Autoren | Keine Sortierung
Springe zu: 2024 | 2022 | 2007
Anzahl der Einträge: 3.

2024

Hemmler, Yvonne ORCID: 0000-0002-3780-995X ; Ifenthaler, Dirk ORCID: 0000-0002-2446-6548 (2024) Self-regulated learning strategies in continuing education: A systematic review and meta-analysis. Open Access Educational Research Review Amsterdam [u.a.] 45 Article 100629 1-25 [Zeitschriftenartikel]
[img]

2022

Böhn, Svenja ; Deutscher, Viola ORCID: 0000-0002-9714-6465 (2022) Dropout from initial vocational education – A meta-synthesis of reasons from the apprentice's point of view. Open Access Educational Research Review Amsterdam [u.a.] 35 Articel 100414 1-14 [Zeitschriftenartikel]
[img]

2007

Hofer, Manfred (2007) Goal conflicts and self-regulation: A new look at pupils’ off-task behaviour in the classroom. Educational Research Review Amsterdam [u.a.] 2 1 28-38 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Sat Nov 23 03:16:22 2024 CET automatisch erstellt.