Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Erscheinungsjahr
|
Autoren
|
Keine Sortierung
Springe zu:
2021
|
2016
|
2012
|
2010
|
2007
|
1998
Anzahl der Einträge:
6
.
2021
Dotzel, Stefanie
;
Bonefeld, Meike
ORCID: 0000-0003-1940-2301
;
Karst, Karina
ORCID: 0000-0001-9976-6265
(2021)
Students' attitudes towards performance heterogeneity and their relation to contextual factors.
European Journal of Psychology of Education : EJPE Dordrecht [u.a.] 37 1 101-121 [Zeitschriftenartikel]
2016
Schindler, Simon
;
Reinhard, Marc-André
;
Dickhäuser, Oliver
ORCID: 0000-0002-3126-8398
(2016)
Boon and bane of being sure : the effect of performance certainty and expectancy on task performance.
European Journal of Psychology of Education : EJPE Dordrecht [u.a.] 31 2 245-253 [Zeitschriftenartikel]
2012
Marksteiner, Tamara
;
Reinhard, Marc-André
;
Dickhäuser, Oliver
ORCID: 0000-0002-3126-8398
;
Sporer, Siegfried Ludwig
(2012)
How do teachers perceive cheating students? Beliefs about cues to deception and detection accuracy in the educational field.
European Journal of Psychology of Education : EJPE Dordrecht [u.a.] 27 3 329-350 [Zeitschriftenartikel]
2010
Dickhäuser, Oliver
ORCID: 0000-0002-3126-8398
;
Reinhard, Marc-André
(2010)
How students build their performance expectancies: The importance of need for cognition.
European Journal of Psychology of Education : EJPE Lisboa 25 3 399-409 [Zeitschriftenartikel]
Vorschau
2007
Dietz, Franziska
;
Hofer, Manfred
;
Fries, Stefan
(2007)
On the relationship between value orientation, valences, and academic achievement.
European Journal of Psychology of Education : EJPE Lisboa 22 2 201-216 [Zeitschriftenartikel]
1998
Noack, Peter
(1998)
School achievement and adolescents’ interactions with their fathers, mothers, and friends.
European Journal of Psychology of Education : EJPE Lisboa 13 4 503-513 [Zeitschriftenartikel]
Diese Liste wurde am
Thu Nov 21 03:33:43 2024 CET
automatisch erstellt.