Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Erscheinungsjahr | Autoren | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 4.

Janke, Stefan ORCID: 0000-0003-1799-8850 ; Messerer, Laura ; Merkle, Belinda ORCID: 0000-0002-1916-0069 ; Rudert, Selma C. (2024) Why do minority students feel they don’t fit in? Migration background and parental education differentially predict social ostracism and belongingness. Open Access Group Processes & Intergroup Relations : GPIR London 27 2 278-299 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Rudert, Selma Carolin ; Janke, Stefan ORCID: 0000-0003-1799-8850 (2022) Following the crowd in times of crisis: Descriptive norms predict physical distancing, stockpiling, and prosocial behavior during the COVID-19 pandemic. Open Access Group Processes & Intergroup Relations : GPIR London 25 7 1819-1835 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Leszczensky, Lars ; Flache, Andreas ; Stark, Tobias H. ; Munniksma, Anke (2018) The relation between ethnic classroom composition and adolescents' ethnic pride. Group Processes & Intergroup Relations : GPIR London [u.a.] 21 7 997-1013 [Zeitschriftenartikel]

Biemann, Torsten ; Ellwart, Thomas ; Rack, Oliver (2013) Quantifying Similarity of Team Mental Models: An Introduction of the rRG index. Group Processes & Intergroup Relations : GPIR London 17 1 125-140 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Wed Dec 4 03:22:46 2024 CET automatisch erstellt.