Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Erscheinungsjahr
|
Autoren
|
Keine Sortierung
Springe zu:
2023
|
2016
|
2010
Anzahl der Einträge:
5
.
2023
Mayer, Christian
ORCID: 0000-0002-0443-6624
;
Ludwig, Sabrina
ORCID: 0000-0002-2920-7561
;
Brandt, Steffen
(2023)
Prompt text classifications with transformer models! An exemplary introduction to prompt-based learning with large language models.
Journal of Research on Technology in Education : JRTE Abingdon ; St. Eugene, OR 55 1 125-141 [Zeitschriftenartikel]
Ifenthaler, Dirk
ORCID: 0000-0002-2446-6548
;
Schumacher, Clara
ORCID: 0000-0001-9213-4257
(2023)
Reciprocal issues of artificial and human intelligence in education.
Journal of Research on Technology in Education : JRTE Abingdon ; St. Eugene, OR 55 1 1-6 [Zeitschriftenartikel]
2016
Ifenthaler, Dirk
;
Schweinbenz, Volker
(2016)
Students' acceptance of Tablet PCs in the classroom.
Journal of Research on Technology in Education : JRTE Abingdon ; St. Eugene, OR 48 4 306-321 [Zeitschriftenartikel]
2010
Kinshuk
;
Ifenthaler, Dirk
;
Spector, J. Michael
;
Sampson, Demetrios G.
;
Isaías, Pedro
(2010)
Cognition and learning in the age of digital technologies and social networking.
Journal of Research on Technology in Education : JRTE Abingdon ; St. Eugene, OR 43 2 101-102 [Zeitschriftenartikel]
Ifenthaler, Dirk
(2010)
Bridging the gap between expert-novice differences: The model-based feedback approach.
Journal of Research on Technology in Education : JRTE Abingdon ; St. Eugene, OR 43 2 103-117 [Zeitschriftenartikel]
Diese Liste wurde am
Sat Nov 23 03:30:07 2024 CET
automatisch erstellt.