Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Erscheinungsjahr
|
Autoren
|
Keine Sortierung
Springe zu:
E
|
K
Anzahl der Einträge:
3
.
E
Engemann, Helen
ORCID: 0000-0001-5937-2819
;
Radetzky, Stefanie
(2024)
Cognate facilitation in child third language learners in a multilingual setting.
Languages : Open Access Journal Basel 9 Art. Nr. 310 1-26 [Zeitschriftenartikel]
K
Kholodova, Alina
;
Peter, Michelle
ORCID: 0000-0002-4977-8708
;
Rowland, Caroline F.
;
Jacob, Gunnar
ORCID: 0000-0003-0882-5667
;
Allen, Shanley E. M.
ORCID: 0000-0002-5421-6750
(2023)
Abstract priming and the lexical boost effect across development in a structurally biased language.
Languages : Open Access Journal Basel 8 4, Article 8040264 1-21 [Zeitschriftenartikel]
Kersten, Kristin
ORCID: 0000-0003-1448-9751
;
Schelletter, Christina
;
Bruhn, Ann-Christin
;
Ponto, Katharina
(2021)
Quality of L2 input and cognitive skills predict L2 grammar comprehension in instructed SLA independently.
Languages : Open Access Journal Basel 6 3, Article 124 1-19 [Zeitschriftenartikel]
Diese Liste wurde am
Sun Nov 24 03:24:33 2024 CET
automatisch erstellt.