Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Erscheinungsjahr | Autoren | Keine Sortierung
Springe zu: E | K
Anzahl der Einträge: 3.

E

Engemann, Helen ORCID: 0000-0001-5937-2819 ; Radetzky, Stefanie (2024) Cognate facilitation in child third language learners in a multilingual setting. Open Access Languages : Open Access Journal Basel 9 Art. Nr. 310 1-26 [Zeitschriftenartikel]
[img]

K

Kholodova, Alina ; Peter, Michelle ORCID: 0000-0002-4977-8708 ; Rowland, Caroline F. ; Jacob, Gunnar ORCID: 0000-0003-0882-5667 ; Allen, Shanley E. M. ORCID: 0000-0002-5421-6750 (2023) Abstract priming and the lexical boost effect across development in a structurally biased language. Open Access Languages : Open Access Journal Basel 8 4, Article 8040264 1-21 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Kersten, Kristin ORCID: 0000-0003-1448-9751 ; Schelletter, Christina ; Bruhn, Ann-Christin ; Ponto, Katharina (2021) Quality of L2 input and cognitive skills predict L2 grammar comprehension in instructed SLA independently. Open Access Languages : Open Access Journal Basel 6 3, Article 124 1-19 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Diese Liste wurde am Sun Nov 24 03:24:33 2024 CET automatisch erstellt.