Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Erscheinungsjahr | Autoren | Keine Sortierung
Springe zu: 2013 | 2012 | 2011 | 2007
Anzahl der Einträge: 5.

2013

Boenigk, Silke ; Helmig, Bernd (2013) Why do Donors Donate? Examining the Effects of Organizational Identification and Identity Salience on the Relationships among Satisfaction, Loyalty and Donation Behavior. Journal of Service Research : JSR Thousand Oaks, Calif. [u.a.] 16 4 533-548 [Zeitschriftenartikel]

2012

Kraus, Florian ORCID: 0000-0001-6807-6544 ; Geigenmüller, Anja ; Wieseke, Jan (2012) On the Role of Empathy in Customer-Employee Interactions. Journal of Service Research : JSR Thousand Oaks, Calif. [u.a.] 15 3 71-87 [Zeitschriftenartikel]

2011

Wieseke, Jan ; Kraus, Florian ORCID: 0000-0001-6807-6544 ; Alavi, Sascha ; Kessler-Thönes, Tino (2011) How Leaders' Motivation Transfers to Customer Service Representatives. Journal of Service Research : JSR Chicago, IL 14 2 214-233 [Zeitschriftenartikel]

2007

Falk, Tomas ; Schepers, Jeroen J. L. ; Hammerschmidt, Maik ; Bauer, Hans H. (2007) Identifying Cross-Channel Dissynergies for Multi-Channel Service Providers. Journal of Service Research : JSR Thousand Oaks, Calif. [u.a.] 10 2 143-160 [Zeitschriftenartikel]

Weijters, Bert ; Rangarajan, Devarajan ; Falk, Tomas ; Schillewaert, Niels (2007) Determinants and Outcomes of Customers' Use of Self-Service Technology in a Retail Setting. Journal of Service Research : JSR Thousand Oaks, Calif. [u.a.] Jg. 10 H. 1 3-21 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Mon Apr 29 03:34:05 2024 CEST automatisch erstellt.