Kundenpriorisierung in der Marktbearbeitung : Gestaltung, Erfolgsauswirkungen und Implementierung


Droll, Mathias


Document Type: Doctoral dissertation
Year of publication: 2008
Place of publication: Mannheim
University: Universität Mannheim
Evaluator: Christian Homburg
Date of oral examination: 9 January 2008
Publication language: German
Institution: Außerfakultäre Einrichtungen > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU)
Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics
Subject headings (SWD): Marktsegmentierung , Marktbearbeitung , Kundenorientierung , Kundenwert , Kundenmanagement
Keywords (English): Market segmentation , Target marketing , customer focus , customer , Importance , Customer management
Abstract: Kundenpriorisierung, Marktbearbeitung

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Droll, Mathias (2008) Kundenpriorisierung in der Marktbearbeitung : Gestaltung, Erfolgsauswirkungen und Implementierung. Mannheim [Doctoral dissertation]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item