Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Springe zu: 2023 | 2022 | 2021
Anzahl der Einträge: 7.

2023

Beichert, Maximilian ; Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas (2023) Revenue generation through influencer marketing. Open Access Journal of Marketing : JM Thousand Oaks, CA tba tba 1-24 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Beichert, Maximilian (2023) Essays on efficient and sustainable influencer marketing. Mannheim [Dissertation]

2022

Beichert, Maximilian ; Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas U. Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks. (2022) European Marketing Academy Conference (EMAC) (Budapest, Hungary) [Präsentation auf Konferenz]

Beichert, Maximilian ; Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas U. Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks. (2022) ISMS Marketing Science Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]

2021

Beichert, Maximilian ; Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas U. Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks. (2021) European Marketing Academy Conference (EMAC) (Madrid, Spain) [Präsentation auf Konferenz]

Beichert, Maximilian ; Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas U. Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks. (2021) ISMS Marketing Science Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]

Beichert, Maximilian ; Bayerl, Andreas ; Goldenberg, Jacob ; Lanz, Andreas U. Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks. (2021) Marketing in Israel (Israel) [Präsentation auf Konferenz]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:42:47 2024 CET automatisch erstellt.