Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
10
.
Kuester, Sabine
ORCID: 0000-0003-0985-2288
;
Deker, Johannes
;
Schuhmacher, Monika C.
(2016)
Ist die Zusammenarbeit mit externen Kooperationspartnern in der Neuproduktentwicklung erfolgreich? - Eine Meta-Analyse.
IMU Research Insights Mannheim 044 [Arbeitspapier]
Deker, Johannes
(2016)
Collaboration in new product development.
Mannheim [Dissertation]
Deker, Johannes
;
Schuhmacher, Monika C.
;
Kuester, Sabine
ORCID: 0000-0003-0985-2288
Do all roads lead to Rome? A meta-analysis on collaboration with external partners in new product development.
In: 23rd Innovation and Product Development Management Conference : University of Strathclyde, Glasgow June 12-14, 2016 ; proceedings (2016) Brussels 23rd Innovation Product Development Management Conference (Glasgow, UK) [Konferenzveröffentlichung]
Deker, Johannes
;
Schuhmacher, Monika C.
;
Kuester, Sabine
ORCID: 0000-0003-0985-2288
Internal or external? A meta-analysis on collaboration in the development of innovations.
Knöferle, Klemens
92 In: Marketing in the age of data : EMAC 2016, Oslo, May 24-27, 2016 (2016) Oslo 45th EMAC Annual Conference 2016 (Oslo, Norway) [Konferenzveröffentlichung]
Deker, Johannes
;
Schuhmacher, Monika C.
;
Kuester, Sabine
ORCID: 0000-0003-0985-2288
Development of successful really new products: the ‘over-collaboration’ effect at different stages of the new product development process.
Brown, Tom
AMA Educators' Proceedings 26 F-18 In: AMA Winter Marketing Educators' Conference 2015: Marketing in a Global, Digital and Connected World : Proceedings of a meeting held 13-15 February 2015, San Antonio, Texas, USA. (2015) Red Hook, NY [Konferenzveröffentlichung]
Rauch, Andreas
;
Deker, Johannes
;
Woodside, Arch G.
(2015)
Consuming alone: Broadening Putnam's "Bowling Alone" thesis.
Psychology & Marketing New York, NY 32 9 967-976 [Zeitschriftenartikel]
Kuester, Sabine
ORCID: 0000-0003-0985-2288
;
Deker, Johannes
;
Schuhmacher, Monika C.
(2014)
Die Auswirkung von Kollaborationsvielfalt auf den Erfolg von radikal neuen Produkten entlang des Produktentwicklungsprozesses.
IMU Research Insights Mannheim 028 [Arbeitspapier]
Deker, Johannes
;
Schuhmacher, Monika C.
;
Kuester, Sabine
ORCID: 0000-0003-0985-2288
Stakeholder configuration for the development of successful radical new services.
Proceedings ... EMAC Conference 42 (2013) Stockholm Lost in Translation: Marketing in an Interconnected World (Istanbul) [Konferenzveröffentlichung]
Deker, Johannes
Stakeholder configuration for the development of service innovation output.
(2013) 26th EMAC Doctoral Colloquium (Istanbul) [Präsentation auf Konferenz]
Deker, Johannes
;
Schuhmacher, Monika C.
;
Kuester, Sabine
ORCID: 0000-0003-0985-2288
Stakeholder configuration for the development of successful radical new services.
(2013) EMAC Conference (Istanbul, Turkey) [Präsentation auf Konferenz]
Diese Liste wurde am
Sat Nov 23 01:40:39 2024 CET
automatisch erstellt.