Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Springe zu: 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013
Anzahl der Einträge: 8.

2017

Herbst, Laura ; Reinartz, Dominik ; Woodside, Arch G. (2017) Redirection theory and antisocial travel behavior : configural antecedents to nascent road-road signaling. Decrop, Alain Consumer behavior in tourism and hospitality research Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research Bingley 13 119-139 [Buchkapitel]

Herbst, Laura ; Schuhmacher, Monika C. ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 Development process for business model innovations : same, same or different? Chandy, Rajesh AMA Educators' Proceedings 28 B-16 In: AMA Winter Marketing Academic Conference 2017 : Better Marketing for a Better World : Orlando, Florida, USA 17-19 February 2017 (2017) Red Hook, NY AMA Winter Marketing Academic Conference 2017 (Orlando, FL) [Konferenzveröffentlichung]

Herbst, Laura (2017) Business model innovation : a process and performance perspective. Mannheim [Dissertation]

2016

Herbst, Laura ; Schuhmacher, Monika C. ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 Business model innovation : four approaches, one goal. In: 23rd Innovation and Product Development Management Conference : University of Strathclyde, Glasgow June 12-14, 2016 ; proceedings (2016) Brussels 23rd Innovation Product Development Management Conference (Glasgow, UK) [Konferenzveröffentlichung]

Herbst, Laura ; Schuhmacher, Monika C. ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 Processes for business model innovation: Structured or intuitive? (2016) EURAM 2016 Conference (Paris) [Präsentation auf Konferenz]

2015

Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Herbst, Laura ; Schuhmacher, Monika C. (2015) Geschäftsmodellinnovation: Vier Ansätze führen zum Ziel. IMU Research Insights Mannheim 036 [Arbeitspapier]

2014

Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Schuhmacher, Monika C. ; Herbst, Laura (2014) Wie sagen wir es unseren Kunden: Einführung von Preisen für zuvor kostenlose wertschöpfende Dienstleistungen. IMU Research Insights Mannheim 023 [Arbeitspapier]

2013

Schuhmacher, Monika C. ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Herbst, Laura The Influence of Motive-Based Communication on Price Fairness: Pricing Formerly Free Value-Added Services. Rindfleisch, Aric AMA Educators' Proceedings 24 207-208 In: AMA Winter Marketing Educators’ Conference 2013 : Challenging the Bounds of Marketing Thought : Las Vegas, Nevada, USA, 15-17 February 2013 (2013) Chicago, IL ; Red Hook, NY 2013 AMA Winter Marketing Educators' Conference (Las Vegas, Nev.) [Konferenzveröffentlichung]

Diese Liste wurde am Sun Dec 22 01:35:55 2024 CET automatisch erstellt.