Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 2.

Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X ; Schuhmacher, Monika C. ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 Re-Inventing the Wheel? How to develop innovations for consumers at the bottom of the economic pyramid. Knoeferle, Klemens 74 In: Marketing in the Age of Data : EMAC 2016, Oslo, May 24-27, 2016 (2016) Oslo 2016 EMAC Conference (Oslo, Norway) [Konferenzveröffentlichung]

Schamp, Christina ; Permann, Alexander ; Leeflang, Peter ; Heitmann, Mark Sales effects of cause-related marketing campaigns and their moderators. Knoeferle, Klemens Advances in Consumer Research 128 In: Marketing in the Age of Data : EMAC 2016, Oslo, May 24-27, 2016 / / EMAC (2016 : Oslo) (2016) Oslo 45th EMAC Annual Conference 2016 (Oslo, Norway) [Konferenzveröffentlichung]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:37:02 2024 CET automatisch erstellt.