Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 4.

Schamp, Christina ; Permann, Alexander ; Leeflang, Peter ; Heitmann, Mark Sales effects of cause-related marketing campaigns and their moderators. Knoeferle, Klemens Advances in Consumer Research 128 In: Marketing in the Age of Data : EMAC 2016, Oslo, May 24-27, 2016 / / EMAC (2016 : Oslo) (2016) Oslo 45th EMAC Annual Conference 2016 (Oslo, Norway) [Konferenzveröffentlichung]

Helmig, Bernd ; Hinz, Vera ; Haas, Alexander ; Leeflang, Peter Towards a model of strategic corporate giving. (2010) 9th International Conference of the International Society for Third-Sector Research (ISTR) (Istanbul, Turkey) [Präsentation auf Konferenz]

Helmig, Bernd ; Hinz, Vera ; Haas, Alexander ; Leeflang, Peter The Intra-Corporate Organization and Strategic Involvement of Giving and its Implications for NPO Fundraising. (2009) 38th Annual Conference of the Association for Research on Nonprofit Organizations and Voluntary Action (ARNOVA) (Cleveland, Ohio) [Präsentation auf Konferenz]

Helmig, Bernd ; Huber, Jan-Alexander ; Leeflang, Peter (2007) Explaining Behavioral Intentions for Co-Branded Products: An Extension of the Simon/Ruth Model. Journal of Marketing Management London [u.a.] 23 3/4 285-304 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Wed Dec 4 01:13:36 2024 CET automatisch erstellt.