Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
7
.
Reinhard, Marc-André
;
Schindler, Simon
;
Messner, Matthias
;
Stahlberg, Dagmar
;
Mucha, Nadine
(2011)
"I don't know anything about soccer" : How personal weaknesses and strengths guide inferences about women’s qualification in sex-typed jobs.
Swiss Journal of Psychology Bern [u.a.] 70 3 149-154 [Zeitschriftenartikel]
Messner, Matthias
(2010)
Eventsponsoring - Chancen und Risiken : ein Überblick mit empirischen Studien zum Einfluss von Kategorisierungsprozessen auf die Wirkung organisationaler Sponsoringaktivitäten passender und unpassender Events.
Schriftenreihe Schriften zur Sozialpsychologie Hamburg 21 [Dissertation]
Reinhard, Marc-André
;
Stahlberg, Dagmar
;
Messner, Matthias
(2009)
When failing feels good - Relative prototypicality for a high-status group can counteract ego-threat after individual failure.
Journal of Experimental Social Psychology Amsterdam [u.a.] 45 4 788-795 [Zeitschriftenartikel]
Reinhard, Marc-André
;
Messner, Matthias
(2009)
The Effects of Source Likeability and Need-for-Cognition on Advertising Effectiveness under Explicit Persuasion.
Journal of Consumer Behaviour Chichester 8 4 179-191 [Zeitschriftenartikel]
Reinhard, Marc-André
;
Stahlberg, Dagmar
;
Messner, Matthias
(2008)
Failure as an asset for high-status persons - relative group performance and attributed occupational success.
Journal of Experimental Social Psychology Amsterdam [u.a.] 44 3 501-518 [Zeitschriftenartikel]
Messner, Matthias
;
Reinhard, Marc-André
;
Sporer, Siegfried Ludwig
(2008)
Compliance through direct persuasive appeals: The moderating role of communicator's attractiveness in interpersonal persuasion.
Social Influence London [u.a.] 3 2 67-83 [Zeitschriftenartikel]
Reinhard, Marc-André
;
Messner, Matthias
;
Sporer, Siegfried Ludwig
(2006)
Explicit Persuasive Intent and its Impact on Success at Persusion - The Determening roles of Attractivness and Likeability.
Journal of Consumer Psychology : JCP Mahwah, NJ [u.a.] 16 3 249-259 [Zeitschriftenartikel]
Diese Liste wurde am
Thu Nov 21 01:08:47 2024 CET
automatisch erstellt.