Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Springe zu: 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2006
Anzahl der Einträge: 7.

2011

Reinhard, Marc-André ; Schindler, Simon ; Messner, Matthias ; Stahlberg, Dagmar ; Mucha, Nadine (2011) "I don't know anything about soccer" : How personal weaknesses and strengths guide inferences about women’s qualification in sex-typed jobs. Swiss Journal of Psychology Bern [u.a.] 70 3 149-154 [Zeitschriftenartikel]

2010

Messner, Matthias (2010) Eventsponsoring - Chancen und Risiken : ein Überblick mit empirischen Studien zum Einfluss von Kategorisierungsprozessen auf die Wirkung organisationaler Sponsoringaktivitäten passender und unpassender Events. Schriftenreihe Schriften zur Sozialpsychologie Hamburg 21 [Dissertation]

2009

Reinhard, Marc-André ; Stahlberg, Dagmar ; Messner, Matthias (2009) When failing feels good - Relative prototypicality for a high-status group can counteract ego-threat after individual failure. Journal of Experimental Social Psychology Amsterdam [u.a.] 45 4 788-795 [Zeitschriftenartikel]

Reinhard, Marc-André ; Messner, Matthias (2009) The Effects of Source Likeability and Need-for-Cognition on Advertising Effectiveness under Explicit Persuasion. Journal of Consumer Behaviour Chichester 8 4 179-191 [Zeitschriftenartikel]

2008

Reinhard, Marc-André ; Stahlberg, Dagmar ; Messner, Matthias (2008) Failure as an asset for high-status persons - relative group performance and attributed occupational success. Journal of Experimental Social Psychology Amsterdam [u.a.] 44 3 501-518 [Zeitschriftenartikel]

Messner, Matthias ; Reinhard, Marc-André ; Sporer, Siegfried Ludwig (2008) Compliance through direct persuasive appeals: The moderating role of communicator's attractiveness in interpersonal persuasion. Social Influence London [u.a.] 3 2 67-83 [Zeitschriftenartikel]

2006

Reinhard, Marc-André ; Messner, Matthias ; Sporer, Siegfried Ludwig (2006) Explicit Persuasive Intent and its Impact on Success at Persusion - The Determening roles of Attractivness and Likeability. Journal of Consumer Psychology : JCP Mahwah, NJ [u.a.] 16 3 249-259 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Sun Dec 22 01:37:16 2024 CET automatisch erstellt.