Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 4.

Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X ; Shainesh, Gangadharan ; Hillebrand, Christina (2021) Studying heterogeneity in the subsistence consumer market: A context-sensitive approach. Journal of International Marketing London [u.a.] 29 1 39-56 [Zeitschriftenartikel]

Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Schuhmacher, Monika C. ; Shainesh, Gangadharan What frugal products are and why they matter: A structured abstract. Wu, Shuang 375-376 In: Marketing opportunities and challenges in a changing global marketplace : Proceedings of the 2019 Academy of Marketing Science (AMS) annual conference (2020) Cham 2019 AMS Annual Conference (Vancouver, BC, Canada) [Konferenzveröffentlichung]

Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Schuhmacher, Monika C. ; Shainesh, Gangadharan (2020) What frugal products are and why they matter: A cross-national multi-method study. Journal of Cleaner Production Amsterdam [u.a.] 246 Article 118977 1-19 [Zeitschriftenartikel]

Janda, Sergej von ORCID: 0000-0003-1183-429X ; Shainesh, Gangadharan ; Kuester, Sabine ORCID: 0000-0003-0985-2288 ; Schuhmacher, Monika C. Adding to the frugal innovation discourse: conceptualizing and measuring product frugality. (2017) 24th Innovation Product Development Management Conference (Reykjavik, Iceland) [Präsentation auf Konferenz]

Diese Liste wurde am Thu Nov 21 01:45:57 2024 CET automatisch erstellt.