Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Erscheinungsjahr
|
Autoren
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
4
.
Dotzel, Stefanie
;
Bonefeld, Meike
ORCID: 0000-0003-1940-2301
;
Karst, Karina
ORCID: 0000-0001-9976-6265
(2021)
The impact of linguistic diversity on students' reading comprehension using different diversity measures and its' differential effects depending on students' migration background.
International Journal of Educational Research : IJER Amsterdam [u.a.] 109 Article 101796 1-14 [Zeitschriftenartikel]
Daumiller, Martin
;
Stupnisky, Robert
;
Janke, Stefan
ORCID: 0000-0003-1799-8850
(2020)
Motivation of higher education faculty: Theoretical approaches, empirical evidence, and future directions.
International Journal of Educational Research : IJER Amsterdam [u.a.] 99 Article 101502 [Zeitschriftenartikel]
Aprea, Carmela
(2015)
Secondary school students’ informal conceptions of complex economic phenomena.
International Journal of Educational Research : IJER Amsterdam [u.a.] 69 12-22 [Zeitschriftenartikel]
Dinger, Felix C.
;
Dickhäuser, Oliver
ORCID: 0000-0002-3126-8398
(2013)
Does implicit theory of intelligence cause achievement goals? Evidence from an experimental study.
International Journal of Educational Research : IJER Amsterdam [u.a.] 61 38-47 [Zeitschriftenartikel]
Diese Liste wurde am
Thu Nov 21 03:08:25 2024 CET
automatisch erstellt.