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Anzahl der Einträge: 6.

B

Brunner, Thomas A. ; Wänke, Michaela (2006) The reduced and enhanced impact of shared features on individual brand evaluations. Journal of Consumer Psychology : JCP Amsterdam [u.a.] 16 2 101-111 [Zeitschriftenartikel]

E

Edinger-Schons, Laura Marie ORCID: 0000-0002-8981-3379 ; Sipilä, Jenni ; Sen, Sankar ; Mende, Gina ; Wieseke, Jan (2018) Are two reasons better than one? The role of appeal type in consumer responses to sustainable products. Journal of Consumer Psychology : JCP Hoboken, NJ 28 4 644-664 [Zeitschriftenartikel]

M

Messner, Claude ; Wänke, Michaela (2011) Unconcious information processing reduces information overload and increases satisfaction. Journal of Consumer Psychology : JCP Amsterdam [u.a.] 21 1 9-13 [Zeitschriftenartikel]

R

Reinhard, Marc-André ; Messner, Matthias ; Sporer, Siegfried Ludwig (2006) Explicit Persuasive Intent and its Impact on Success at Persusion - The Determening roles of Attractivness and Likeability. Journal of Consumer Psychology : JCP Mahwah, NJ [u.a.] 16 3 249-259 [Zeitschriftenartikel]

S

Scheibehenne, Benjamin ; Mata, Jutta ORCID: 0000-0003-2498-5054 ; Todd, Peter M. (2011) Older but not wiser – Predicting a partner’s preferences gets worse with age. Journal of Consumer Psychology : JCP Amsterdam [u.a.] 21 2 184-191 [Zeitschriftenartikel]

W

Wänke, Michaela ; Bless, Herbert ; Schwarz, Norbert (1998) Context effects in product line extensions: Context is not destiny. Journal of Consumer Psychology : JCP Amsterdam [u.a.] 7 4 299-322 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Sat Nov 23 03:07:00 2024 CET automatisch erstellt.