Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Erscheinungsjahr
|
Autoren
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
6
.
Edinger-Schons, Laura Marie
ORCID: 0000-0002-8981-3379
;
Sipilä, Jenni
;
Sen, Sankar
;
Mende, Gina
;
Wieseke, Jan
(2018)
Are two reasons better than one? The role of appeal type in consumer responses to sustainable products.
Journal of Consumer Psychology : JCP Hoboken, NJ 28 4 644-664 [Zeitschriftenartikel]
Messner, Claude
;
Wänke, Michaela
(2011)
Unconcious information processing reduces information overload and increases satisfaction.
Journal of Consumer Psychology : JCP Amsterdam [u.a.] 21 1 9-13 [Zeitschriftenartikel]
Scheibehenne, Benjamin
;
Mata, Jutta
ORCID: 0000-0003-2498-5054
;
Todd, Peter M.
(2011)
Older but not wiser – Predicting a partner’s preferences gets worse with age.
Journal of Consumer Psychology : JCP Amsterdam [u.a.] 21 2 184-191 [Zeitschriftenartikel]
Reinhard, Marc-André
;
Messner, Matthias
;
Sporer, Siegfried Ludwig
(2006)
Explicit Persuasive Intent and its Impact on Success at Persusion - The Determening roles of Attractivness and Likeability.
Journal of Consumer Psychology : JCP Mahwah, NJ [u.a.] 16 3 249-259 [Zeitschriftenartikel]
Brunner, Thomas A.
;
Wänke, Michaela
(2006)
The reduced and enhanced impact of shared features on individual brand evaluations.
Journal of Consumer Psychology : JCP Amsterdam [u.a.] 16 2 101-111 [Zeitschriftenartikel]
Wänke, Michaela
;
Bless, Herbert
;
Schwarz, Norbert
(1998)
Context effects in product line extensions: Context is not destiny.
Journal of Consumer Psychology : JCP Amsterdam [u.a.] 7 4 299-322 [Zeitschriftenartikel]
Diese Liste wurde am
Sat Nov 23 03:07:00 2024 CET
automatisch erstellt.