Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Erscheinungsjahr | Autoren | Keine Sortierung
Springe zu: 2021 | 2020 | 2015 | 2013
Anzahl der Einträge: 4.

2021

Dotzel, Stefanie ; Bonefeld, Meike ORCID: 0000-0003-1940-2301 ; Karst, Karina ORCID: 0000-0001-9976-6265 (2021) The impact of linguistic diversity on students' reading comprehension using different diversity measures and its' differential effects depending on students' migration background. International Journal of Educational Research : IJER Amsterdam [u.a.] 109 Article 101796 1-14 [Zeitschriftenartikel]

2020

Daumiller, Martin ; Stupnisky, Robert ; Janke, Stefan ORCID: 0000-0003-1799-8850 (2020) Motivation of higher education faculty: Theoretical approaches, empirical evidence, and future directions. International Journal of Educational Research : IJER Amsterdam [u.a.] 99 Article 101502 [Zeitschriftenartikel]

2015

Aprea, Carmela (2015) Secondary school students’ informal conceptions of complex economic phenomena. International Journal of Educational Research : IJER Amsterdam [u.a.] 69 12-22 [Zeitschriftenartikel]

2013

Dinger, Felix C. ; Dickhäuser, Oliver ORCID: 0000-0002-3126-8398 (2013) Does implicit theory of intelligence cause achievement goals? Evidence from an experimental study. International Journal of Educational Research : IJER Amsterdam [u.a.] 61 38-47 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Thu May 2 03:16:08 2024 CEST automatisch erstellt.