Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Anzahl der Einträge: 6.

Homburg, Christian ; Allmann, Jan ; Klarmann, Martin (2014) Internal and external price search in industrial buying: The moderating role of customer satisfaction. Journal of Business Research : JBR New York, NY 67 8 1581-1588 [Zeitschriftenartikel]

Homburg, Christian ; Allmann, Jan ; Totzek, Dirk Inaccurate Price Fairness Judgments by Suppliers in Buyer-Seller Relationships: Preconditions and Outcomes. (2012) 41st Annual EMAC Conference (Lisbon, Portugal) [Präsentation auf Konferenz]

Homburg, Christian ; Allmann, Jan ; Totzek, Dirk (2012) The Profit Impact of Price Fairness in Buyer-Seller Relationships. IMU Research Insights Mannheim 003 [Arbeitspapier]

Allmann, Jan (2012) Pricing in Business-to-Business-Geschäftsbeziehungen : eine Analyse der Preissuche und der Preisfairness. Mannheim [Dissertation]

Homburg, Christian ; Allmann, Jan ; Totzek, Dirk The Differential Profit Impact of Distributive, Procedural, and Interactional Price Fairness in Buyer-Seller Relationships. Noble, Stephanie M. AMA Educators' Proceedings 22 549-550 In: Delivering value in turbulent times : AMA Summer Educators' Conference 2011 ; San Francisco, California, USA, 5 - 7 August 2011 (2011) Chicago, IL ; Red Hook, NY AMA Summer Educators' Conference 2011 (San Francisco, CA) [Konferenzveröffentlichung]

Homburg, Christian ; Allmann, Jan ; Klarmann, Martin Internal versus External Price Search in Industrial Buying: The Moderating Role of Customer Satisfaction. (2010) EMAC Conference (Copenhagen, Denmark) [Präsentation auf Konferenz]

Diese Liste wurde am Tue Dec 3 01:09:34 2024 CET automatisch erstellt.