Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Springe zu: 2023 | 2022
Anzahl der Einträge: 4.

2023

Ifenthaler, Dirk ORCID: 0000-0002-2446-6548 ; Şahin, Muhittin ; Cooper, Martin ; Daniela, Linda Social anxiety in digital learning environments: An international perspective. (2023) 2023 AERA Annual Meeting (Chicago, Ill. (13.-16.04.2023) und Online (04.-05.05.2023)) [Präsentation auf Konferenz]

Ifenthaler, Dirk ORCID: 0000-0002-2446-6548 ; Cooper, Martin ; Daniela, Linda ; Şahin, Muhittin (2023) Social anxiety in digital learning environments: an international perspective and call to action. Open Access International Journal of Educational Technology in Higher Education Cham, Switzerland 20 Article number: 50 1-18 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Cooper, Martin ; Ifenthaler, Dirk ORCID: 0000-0002-2446-6548 ; Heil, Joana ORCID: 0000-0001-5069-0781 Generative artificial intelligence and assessment: student views from Australia and Germany. (2023) AARE 2023 Conference, Australian Association for Research in Education (Melbourne, Australia) [Präsentation auf Konferenz]

2022

Cooper, Martin ; Ifenthaler, Dirk ORCID: 0000-0002-2446-6548 ; Şahin, Muhittin Social anxiety in digital learning environments: empirical evidence and call to action. Open Access Wilson, Stephanie ; Arthars, Natasha ; Wardak, Dewa ; Yeoman, Pippa ; Kalman, Eszter ; Liu, Danny Y. T. e22037-1 In: ASCILITE 2022 : Conference Proceedings, 39th International Conference on Innovation, Practice and Research in the Use of Educational Technologies in Tertiary Education, The University of Sydney, Australia, 4 – 7 December 2022 (2022) Tugun, Australia ASCILITE 2022 (Sydney, Australia, Hybrid) [Konferenzveröffentlichung]
[img]

Diese Liste wurde am Sun Nov 24 01:33:43 2024 CET automatisch erstellt.