Zurück zur Übersicht
Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Dokumenttyp | Erscheinungsjahr | Keine Sortierung
Springe zu: 2023 | 2022 | 2021 | 2020
Anzahl der Einträge: 10.

2023

Leiß, Tamara ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 (2023) How personality, emotions and situational characteristics affect learning from social interactions in the workplace. Open Access Vocations and Learning Dordrecht 16 1 73-97 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Leiß, Tamara ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 (2023) Informal learning from dealing with software-related problems in the digital workplace. Open Access The Journal of Workplace Learning Bradford 35 9 291-310 [Zeitschriftenartikel]
[img]

2022

Leiß, Tamara ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 ; Seifried, Jürgen ORCID: 0000-0002-9460-7721 (2022) Problem-solving and tool use in office work: The potential of electronic performance support systems to promote employee performance and learning. Open Access Frontiers in Psychology Lausanne 13 Article 869428 1-19 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Leiß, Tamara ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 ; Seifried, Jürgen ORCID: 0000-0002-9460-7721 EPSS to enhance workplace performance and learning. (2022) RWL12, Researching Work and Learning Conference (Toronto, Canada, Online) [Präsentation auf Konferenz]

Leiß, Tamara ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 ; Seifried, Jürgen ORCID: 0000-0002-9460-7721 The potential of electronic performance support systems to promote employee learning. (2022) AERA Annual Meeting 2022 (San Diego, CA, Hybrid) [Präsentation auf Konferenz]

2021

Leiß, Tamara ; Mayer, Christian ORCID: 0000-0002-0443-6624 Workplace Learning Support: Verwendung und Nutzen verschiedener Hilfen bei softwarebezogenen Problemen am Arbeitsplatz. (2021) LEARNTEC 2021 (conference canceled) (canceled) [Präsentation auf Konferenz]

Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 ; Leiß, Tamara (2021) Wissenstransfer am Arbeitsplatz durch Performance Support. Personal Quarterly Freiburg 2021 3 16-22 [Zeitschriftenartikel]

Leiß, Tamara ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 How personality, emotions and social interactions’ characteristics affect learning from social interactions in the workplace. (2021) AERA Annual Meeting 2021 (Online) [Präsentation auf Konferenz]

Leiß, Tamara ; Mayer, Christian ORCID: 0000-0002-0443-6624 ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 ; Seifried, Jürgen ORCID: 0000-0002-9460-7721 Workplace Learning Support (WLS): Ein Forschungs- und Kooperationsprojekt zum Thema Problemlösen, Tool-Nutzung und Lernen an kaufmännischen Arbeitsplätzen. (2021) LEARNTEC xChange (Online) [Präsentation auf Konferenz]

2020

Leiß, Tamara ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 Personality, emotions and situational characteristics in learning from social interactions at work. (2020) EARLI SIG 14 Learning and Professional Development Conference 2020 (conference canceled) (Barcelona, Spain, Canceled) [Präsentation auf Konferenz]

Diese Liste wurde am Sun Dec 22 01:19:38 2024 CET automatisch erstellt.