Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Springe zu:
2024
|
2023
|
2022
|
2021
Anzahl der Einträge:
6
.
2024
Janson, Marc Philipp
ORCID: 0000-0001-5371-1277
;
Wissel, Samuel
;
Schäfer, Franziska
ORCID: 0000-0002-3232-0768
;
Undorf, Monika
Judgments of Learning prädizieren Lernverhalten und Erfolg in intelligenten tutoriellen Lernsystemen.
(2024) GEBF2024, 11. GEBF-Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF) (Potsdam, Germany) [Präsentation auf Konferenz]
2023
Schäfer, Franziska
ORCID: 0000-0002-3232-0768
;
Undorf, Monika
(2023)
On the educational relevance of immediate judgment of learning reactivity: No effects of predicting one’s memory for general-knowledge facts.
Journal of Applied Research in Memory and Cognition : JARMAC Amsterdam 2023 tba 1-12 [Zeitschriftenartikel]
2022
Eberhart, Janina
;
Schäfer, Franziska
ORCID: 0000-0002-3232-0768
;
Bryce, Donna
How can metacognitive skills be supported in elementary school children? Evidence from a meta-analysis.
(2022) 7th Biennieal IMBES Conference, International Mind, Brain and Education Society 2022 (Montreal, Canada) [Präsentation auf Konferenz]
Schäfer, Franziska
ORCID: 0000-0002-3232-0768
;
Undorf, Monika
Does making judgments of learning improve performance for educationally relevant material in multiple-choice and short-answer tests?
(2022) TeaP 2022, 64. Tagung experimentell arbeitender Psycholog:innen (Online) [Präsentation auf Konferenz]
Schäfer, Franziska
ORCID: 0000-0002-3232-0768
;
Undorf, Monika
Making JOLs during learning does not affect performance in short-answer and multiple-choice tests.
(2022) EARLI SIG 16 Metacognition and Self-Regulated Learning Online Conference 2022 (Online) [Präsentation auf Konferenz]
2021
Schäfer, Franziska
ORCID: 0000-0002-3232-0768
;
Undorf, Monika
Positive and negative reactivity in judgments of learning: Shared or distinct mechanisms?
(2021) TeaP@Home 2021 : 63. Tagung experimentell arbeitender Psychologen (TeaP) (Ulm, Germany) [Präsentation auf Konferenz]
Diese Liste wurde am
Thu Nov 21 01:36:23 2024 CET
automatisch erstellt.