Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Anzahl der Einträge:
5
.
Ebert, Felix
;
Barth, Madeline
;
Blečić, Aleksandar
ORCID: 0000-0003-4757-6499
;
Woodside, Arch G.
Who is happy? Building antecedent configurations identifying happy people across four European countries.
Article 64166 In: 49th EMAC Annual Conference 2020 : 26-29 May 2020, Corvinus University of Budapest, Hungary, [proceedings] (2020) Budapest 49th EMAC Annual Conference 2020 (conference canceled) (Budapest, Hungary) [Konferenzveröffentlichung]
Herbst, Laura
;
Reinartz, Dominik
;
Woodside, Arch G.
(2017)
Redirection theory and antisocial travel behavior : configural antecedents to nascent road-road signaling.
Decrop, Alain
Consumer behavior in tourism and hospitality research Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research Bingley 13 119-139 [Buchkapitel]
Feurer, Sven
;
Konya-Baumbach, Elisa
ORCID: 0000-0002-7990-8542
;
Woodside, Arch G.
(2016)
Applying configurational theory to build a typology of ethnocentric consumers.
International Marketing Review Bradford ; Bingley 33 3 351-375 [Zeitschriftenartikel]
Rauch, Andreas
;
Deker, Johannes
;
Woodside, Arch G.
(2015)
Consuming alone: Broadening Putnam's "Bowling Alone" thesis.
Psychology & Marketing New York, NY 32 9 967-976 [Zeitschriftenartikel]
Schuhmacher, Monika C.
;
Janda, Sergej von
ORCID: 0000-0003-1183-429X
;
Woodside, Arch G.
(2014)
Configural theory of why people shop for clothes: personal-attribute explanations of four stalwart segments.
Journal of Global Fashion Marketing : JGfM Abingdon 5 1 1-25 [Zeitschriftenartikel]
Diese Liste wurde am
Sat Nov 23 01:28:56 2024 CET
automatisch erstellt.