Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Erscheinungsjahr
|
Autoren
|
Keine Sortierung
Springe zu:
2024
|
2016
|
2014
|
2007
Anzahl der Einträge:
6
.
2024
Alagöz, Ömer Emre Can
;
Meiser, Thorsten
ORCID: 0000-0001-6004-9787
(2024)
Investigating heterogeneity in response strategies: A mixture multidimensional IRTree approach.
Educational and Psychological Measurement : EPM Thousand Oaks, Calif. [u.a.] 84 5 957-993 [Zeitschriftenartikel]
Merhof, Viola
;
Böhm, Caroline M.
;
Meiser, Thorsten
ORCID: 0000-0001-6004-9787
(2024)
Separation of traits and extreme response style in IRTree models: The role of mimicry effects for the meaningful interpretation of estimates.
Educational and Psychological Measurement : EPM Thousand Oaks, Calif. [u.a.] 84 5 927-956 [Zeitschriftenartikel]
Classe, Franz
;
Kern, Christoph
ORCID: 0000-0001-7363-4299
(2024)
Latent variable forests for latent variable score estimation.
Educational and Psychological Measurement : EPM Thousand Oaks, Calif. [u.a.] tba tba 1-35 [Zeitschriftenartikel]
2016
Plieninger, Hansjörg
ORCID: 0000-0002-4416-300X
(2016)
Mountain or molehill? A simulation study on the impact of response styles.
Educational and Psychological Measurement : EPM Thousand Oaks, CA ; London 77 1 32-53 [Zeitschriftenartikel]
2014
Plieninger, Hansjörg
ORCID: 0000-0002-4416-300X
;
Meiser, Thorsten
ORCID: 0000-0001-6004-9787
(2014)
Validity of multi-process IRT models for separating content and response styles.
Educational and Psychological Measurement : EPM Thousand Oaks, Calif. [u.a.] 74 5 875-899 [Zeitschriftenartikel]
2007
Müller, Karsten
;
Liebig, Christian
;
Hattrup, Keith
(2007)
Computerizing Organizational Attitudes Surveys: An Investigation of the Measurement Equivalence of a Multifaceted Job Satisfaction Measure.
Educational and Psychological Measurement : EPM Thousand Oaks, Calif. [u.a.] 67 4 658-678 [Zeitschriftenartikel]
Diese Liste wurde am
Thu Nov 21 03:11:13 2024 CET
automatisch erstellt.