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Zitation

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Anzahl der Einträge: 4.

2007

Bauer, Hans H. ; Neumann, Marcus M. ; Barnes, Stuart J. ; Huber, Frank (2007) Segmenting cyberspace : A customer typology for the Internet. European Journal of Marketing : EJM Bradford 41 1/2 71-93 [Zeitschriftenartikel]

2005

Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Schmitt, Philipp (2005) Customer-Based Brand Equity in the Team Sport Industry : Operationalization and Impact on the Economic Success. European Journal of Marketing : EJM Bradford 39 5/6 496-513 [Zeitschriftenartikel]

Bauer, Hans H. ; Stokburger-Sauer, Nicola ; Schmitt, Philipp (2005) The Importance of Customer-Based Brand Equity In the Team Sport Industry. European Journal of Marketing : EJM Bradford 39 5/6 496-513 [Zeitschriftenartikel]

1996

Bauer, Hans H. ; Herrmann, Andreas ; Huber, Frank (1996) Political marketing : an information-economic analysis. European Journal of Marketing : EJM Bradford 30 10/11 159-172 [Zeitschriftenartikel]

Diese Liste wurde am Fri May 3 03:15:21 2024 CEST automatisch erstellt.