Back to overview
Export results as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Order by: Document Type | Year of publication | No order
Skip to: Article | Book
Number of items: 7.

Article

Bauer, Hans H. ; Hammerschmidt, Maik ; Stokburger, Gregor (2007) Marketing messbar machen: die Wirkung von Empfehlungsnetzwerken auf die Marketing Performance. Thexis Wiesbaden 24 3 49-53 [Article]

Bauer, Hans H. ; Hammerschmidt, Maik ; Stokburger, Gregor (2007) Lohnen sich Ihre Marketinginvestitionen? Marketing Performance messen. Direkt-Marketing Ettlingen 43 4 28-31 [Article]

Bauer, Hans H. ; Stokburger, Gregor ; Hammerschmidt, Maik (2007) Return on Marketing. Beratungsbrief / CRM-Expertenrat Würzburg 3 7-9 [Article]

Hammerschmidt, Maik ; Bauer, Hans H. ; Stokburger, Gregor (2007) Mehr Customer Impact durch CRM. Beratungsbrief / CRM-Expertenrat Würzburg 2 7-9 [Article]

Stokburger, Gregor ; Bauer, Hans H. ; Hammerschmidt, Maik (2007) CRM schafft Mehr-Wert! Beratungsbrief / CRM-Expertenrat Würzburg 1 1-8 [Article]

Bauer, Hans H. ; Hammerschmidt, Maik ; Stokburger, Gregor (2007) Marketing messbar machen - die Wirkung von Empfehlungsnetzwerken auf die Marketing Performance. Thexis Wiesbaden 24 3 49-53 [Article]

Book

Bauer, Hans H. ; Stokburger, Gregor ; Hammerschmidt, Maik (2006) Marketing Performance : Messen - Analysieren - Optimieren. Wiesbaden [Book]

This list was created automatically on Mon Nov 29 05:48:04 2021 CET