Exportieren als [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0

Zitation

Gruppieren nach: Erscheinungsjahr | Autoren | Dokumenttyp | Keine Sortierung
Springe zu: 2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017

2023

Ludwig, Sabrina ORCID: 0000-0002-2920-7561 ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 (2023) The relationship between problem-solving behaviour and performance – Analysing tool use and information retrieval in a computer-based office simulation. Open Access Journal of Computer Assisted Learning Oxford 39 2 617-643 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Leiß, Tamara ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 (2023) How personality, emotions and situational characteristics affect learning from social interactions in the workplace. Open Access Vocations and Learning Dordrecht 16 1 73-97 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Mayer, Christian ORCID: 0000-0002-0443-6624 ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 ; Seifried, Jürgen ORCID: 0000-0002-9460-7721 (2023) Analysing domain-specific problem-solving processes within authentic computer-based learning and training environments by using eye-tracking: a scoping review. Open Access Empirical Research in Vocational Education and Training Rotterdam [u.a.] 15 Article 2 1-27 [Zeitschriftenartikel]
[img]

2022

Leiß, Tamara ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 ; Seifried, Jürgen ORCID: 0000-0002-9460-7721 (2022) Problem-solving and tool use in office work: The potential of electronic performance support systems to promote employee performance and learning. Open Access Frontiers in Psychology Lausanne 13 Article 869428 1-19 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Köhler, Daniel Paul ORCID: 0000-0002-9667-1399 ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 (2022) Expertise development in the workplace through deliberate practice and progressive problem solving: Insights from business-to-business sales departments. Open Access Vocations and Learning Dordrecht 15 3 569-597 [Zeitschriftenartikel]
[img]

2021

Ludwig, Sabrina ORCID: 0000-0002-2920-7561 ; Mayer, Christian ORCID: 0000-0002-0443-6624 ; Hansen, Christopher ; Eilers, Kerstin ; Brandt, Steffen (2021) Automated essay scoring using transformer models. Open Access Psych Basel 3 4 897-915 [Zeitschriftenartikel]
[img]

2020

Kögler, Kristina ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 ; Niegemann, Helmut M. Heinrichs, Karin ; Kögler, Kristina ; Siegfried, Christin (2020) Interpretierbarkeit von Logdaten in computerbasierten Kompetenztests mit großen Handlungsräumen. Open Access Berufliches Lehren und Lernen: Grundlagen, Schwerpunkte und Impulse wirtschaftspädagogischer Forschung : Digitale Festschrift für Eveline Wuttke Berufs- und Wirtschaftspädagogik Online : bwp@-Profil Hamburg 6 1-22 [Zeitschriftenartikel]
[img]

2019

Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 ; Kögler, Kristina ; Seifried, Jürgen ORCID: 0000-0002-9460-7721 (2019) Validation of Embedded Experience Sampling (EES) for measuring non-cognitive facets of problem-solving competence in scenario-based assessments. Open Access Frontiers in Psychology Lausanne 10 Article 1200 1-16 [Zeitschriftenartikel]
[img]
Vorschau

2018

Gerholz, Karl-Heinz ; Holzner, Julia ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 (2018) Where is the civic responsibility in service learning? A process-oriented empirical study. Open Access Zeitschrift für Hochschulentwicklung : ZFHE Wien 13 2 61-80 [Zeitschriftenartikel]
[img]
Vorschau

2017

Klotz, Viola Katharina ORCID: 0000-0002-9714-6465 ; Rausch, Andreas ORCID: 0000-0002-0749-2496 ; Geigle, Svenja ; Seifried, Jürgen ORCID: 0000-0002-9460-7721 (2017) Ausbildungsqualität - theoretische Modellierung und Analyse ausgewählter Befragungsinstrumente. Open Access Berufs- und Wirtschaftspädagogik Online : bwp@ Hamburg Profil 5 1-16 [Zeitschriftenartikel]
[img]

Diese Liste wurde am Thu Mar 28 04:16:35 2024 CET automatisch erstellt.