Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Fakultäten und Einrichtungen
(8095)
Fakultät für Betriebswirtschaftslehre
(1314)
Wirtschaftspädagogik, Lernen im Arbeitsprozess (Rausch 2016-)
(10)
Gruppieren nach:
Erscheinungsjahr
|
Autoren
|
Dokumenttyp
|
Keine Sortierung
Springe zu:
2023
|
2022
|
2021
|
2020
|
2019
|
2018
|
2017
2023
Ludwig, Sabrina
ORCID: 0000-0002-2920-7561
;
Rausch, Andreas
ORCID: 0000-0002-0749-2496
(2023)
The relationship between problem-solving behaviour and performance – Analysing tool use and information retrieval in a computer-based office simulation.
Journal of Computer Assisted Learning Oxford 39 2 617-643 [Zeitschriftenartikel]
Leiß, Tamara
;
Rausch, Andreas
ORCID: 0000-0002-0749-2496
(2023)
How personality, emotions and situational characteristics affect learning from social interactions in the workplace.
Vocations and Learning Dordrecht 16 1 73-97 [Zeitschriftenartikel]
Mayer, Christian
ORCID: 0000-0002-0443-6624
;
Rausch, Andreas
ORCID: 0000-0002-0749-2496
;
Seifried, Jürgen
ORCID: 0000-0002-9460-7721
(2023)
Analysing domain-specific problem-solving processes within authentic computer-based learning and training environments by using eye-tracking: a scoping review.
Empirical Research in Vocational Education and Training Rotterdam [u.a.] 15 Article 2 1-27 [Zeitschriftenartikel]
2022
Leiß, Tamara
;
Rausch, Andreas
ORCID: 0000-0002-0749-2496
;
Seifried, Jürgen
ORCID: 0000-0002-9460-7721
(2022)
Problem-solving and tool use in office work: The potential of electronic performance support systems to promote employee performance and learning.
Frontiers in Psychology Lausanne 13 Article 869428 1-19 [Zeitschriftenartikel]
Köhler, Daniel Paul
ORCID: 0000-0002-9667-1399
;
Rausch, Andreas
ORCID: 0000-0002-0749-2496
(2022)
Expertise development in the workplace through deliberate practice and progressive problem solving: Insights from business-to-business sales departments.
Vocations and Learning Dordrecht 15 3 569-597 [Zeitschriftenartikel]
2021
Ludwig, Sabrina
ORCID: 0000-0002-2920-7561
;
Mayer, Christian
ORCID: 0000-0002-0443-6624
;
Hansen, Christopher
;
Eilers, Kerstin
;
Brandt, Steffen
(2021)
Automated essay scoring using transformer models.
Psych Basel 3 4 897-915 [Zeitschriftenartikel]
2020
Kögler, Kristina
;
Rausch, Andreas
ORCID: 0000-0002-0749-2496
;
Niegemann, Helmut M.
Heinrichs, Karin
;
Kögler, Kristina
;
Siegfried, Christin
(2020)
Interpretierbarkeit von Logdaten in computerbasierten Kompetenztests mit großen Handlungsräumen.
Berufliches Lehren und Lernen: Grundlagen, Schwerpunkte und Impulse wirtschaftspädagogischer Forschung : Digitale Festschrift für Eveline Wuttke Berufs- und Wirtschaftspädagogik Online : bwp@-Profil Hamburg 6 1-22 [Zeitschriftenartikel]
2019
Rausch, Andreas
ORCID: 0000-0002-0749-2496
;
Kögler, Kristina
;
Seifried, Jürgen
ORCID: 0000-0002-9460-7721
(2019)
Validation of Embedded Experience Sampling (EES) for measuring non-cognitive facets of problem-solving competence in scenario-based assessments.
Frontiers in Psychology Lausanne 10 Article 1200 1-16 [Zeitschriftenartikel]
Vorschau
2018
Gerholz, Karl-Heinz
;
Holzner, Julia
;
Rausch, Andreas
ORCID: 0000-0002-0749-2496
(2018)
Where is the civic responsibility in service learning? A process-oriented empirical study.
Zeitschrift für Hochschulentwicklung : ZFHE Wien 13 2 61-80 [Zeitschriftenartikel]
Vorschau
2017
Klotz, Viola Katharina
ORCID: 0000-0002-9714-6465
;
Rausch, Andreas
ORCID: 0000-0002-0749-2496
;
Geigle, Svenja
;
Seifried, Jürgen
ORCID: 0000-0002-9460-7721
(2017)
Ausbildungsqualität - theoretische Modellierung und Analyse ausgewählter Befragungsinstrumente.
Berufs- und Wirtschaftspädagogik Online : bwp@ Hamburg Profil 5 1-16 [Zeitschriftenartikel]
Diese Liste wurde am
Thu Mar 28 04:16:35 2024 CET
automatisch erstellt.