Website der UB
|
Impressum
|
Datenschutzerklärung
|
Drucken
|
Startseite
Stöbern
Volltexte
Universitätsbibliographie
Statistik
Über MADOC
Hilfe
Kontakt
Login
Erweiterte Suche
Zurück zur Übersicht
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
CSL JSON
Dublin Core
Dublin Core SFX
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
MARC21 XML
Multiline CSV
Office Document
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Zitation
Gruppieren nach:
Dokumenttyp
|
Erscheinungsjahr
|
Keine Sortierung
Springe zu:
Zeitschriftenartikel
|
Dissertation
|
Präsentation auf Konferenz
|
Arbeitspapier
Anzahl der Einträge:
20
.
Zeitschriftenartikel
Beichert, Maximilian
;
Bayerl, Andreas
;
Goldenberg, Jacob
;
Lanz, Andreas
(2023)
Revenue generation through influencer marketing.
Journal of Marketing : JM Thousand Oaks, CA tba tba 1-24 [Zeitschriftenartikel]
Dissertation
Bayerl, Andreas
(2022)
Essays on the analysis of user-generated content using marketing analytics in a big data environment.
Mannheim [Dissertation]
Präsentation auf Konferenz
Hamann, Andreas
ORCID: 0000-0001-7423-8589
;
Gemmer, Lars
;
Bayerl, Andreas
The dynamics of ESG-related corporate misconduct and online employer review ratings.
(2024) 8th Marketing Strategy Meets Wall Street Conference (Cologne, Germany) [Präsentation auf Konferenz]
Hamann, Andreas
ORCID: 0000-0001-7423-8589
;
Gemmer, Lars
;
Bayerl, Andreas
The Dynamics of Corporate Misconduct and Online Employer Review Ratings.
(2024) EMAC 20204, Doctoral Colloqium, The 53rd Annual Conference of The European Marketing Academy (Bukarest, Romania) [Präsentation auf Konferenz]
Hamann, Andreas
ORCID: 0000-0001-7423-8589
;
Gemmer, Lars
;
Bayerl, Andreas
The Dynamics of Corporate Misconduct and Online Employer Review Ratings.
(2024) EMAC 2024, The 53rd Annual Conference of The European Marketing Academy (Bukarest, Romania) [Präsentation auf Konferenz]
Polenz, Ann-Kathrin
ORCID: 0009-0006-2673-3044
;
Bayerl, Andreas
;
Dover, Yaniv
;
Kraus, Florian
ORCID: 0000-0001-6807-6544
A balancing act: The tradeoff between information richness and rating distortion caused by abandonment of online reviews.
(2024) EMAC 2024, The 53rd Annual Conference of The European Marketing Academy (Bukarest, Romania) [Präsentation auf Konferenz]
Hamann, Andreas
ORCID: 0000-0001-7423-8589
;
Gemmer, Lars
;
Bayerl, Andreas
The dynamics of corporate misconduct and online employer review ratings.
(2024) ISMS Marketing Science Conference 2024 (Sydney, Australia) [Präsentation auf Konferenz]
Polenz, Ann-Kathrin
ORCID: 0009-0006-2673-3044
;
Bayerl, Andreas
;
Kraus, Florian
ORCID: 0000-0001-6807-6544
;
Sklar, Asael
Online opinions from minorities - who gets heard online?
(2024) 2024 AMA CBSIG Vienna Conference (Wien, Austria) [Präsentation auf Konferenz]
Bayerl, Andreas
;
Goldenberg, Jacob
;
Shapira, Daniel
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
Online employer reviews – It’s not all about the money, but also about the vibes.
(2022) EMAC 2022, European Marketing Academy Conference (Budapest, Hungary) [Präsentation auf Konferenz]
Bayerl, Andreas
;
Schoenmueller, Verena
;
Goldenberg, Jacob
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
The weekend effect in online reviews and what Eleanor Rigby has to do with it.
(2022) EMAC Doctoral Colloquium 2022 (Budapest, Hungary) [Präsentation auf Konferenz]
Bayerl, Andreas
;
Shapira, Daniel
;
Goldenberg, Jacob
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
Online employer reviews - On the interplay between workplace vibes and wage.
(2022) ISMS Marketing Science Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]
Beichert, Maximilian
;
Bayerl, Andreas
;
Goldenberg, Jacob
;
Lanz, Andreas U.
Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks.
(2022) European Marketing Academy Conference (EMAC) (Budapest, Hungary) [Präsentation auf Konferenz]
Beichert, Maximilian
;
Bayerl, Andreas
;
Goldenberg, Jacob
;
Lanz, Andreas U.
Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks.
(2022) ISMS Marketing Science Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]
Bayerl, Andreas
;
Goldenberg, Jacob
;
Shapira, Daniel
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
The interplay between wages and online reviews on the labor market.
(2021) EMAC 2021 (online) [Präsentation auf Konferenz]
Bayerl, Andreas
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
Stars that shine less bright at night.
(2021) EMAC Doctoral Colloquium 2021 (Online) [Präsentation auf Konferenz]
Bayerl, Andreas
;
Goldenberg, Jacob
;
Shapira, Daniel
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
The interplay between wages and online reviews on the labor market.
(2021) 43. ISMS Marketing Science Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]
Beichert, Maximilian
;
Bayerl, Andreas
;
Goldenberg, Jacob
;
Lanz, Andreas U.
Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks.
(2021) European Marketing Academy Conference (EMAC) (Madrid, Spain) [Präsentation auf Konferenz]
Beichert, Maximilian
;
Bayerl, Andreas
;
Goldenberg, Jacob
;
Lanz, Andreas U.
Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks.
(2021) ISMS Marketing Science Conference (Online) [Präsentation auf Konferenz]
Beichert, Maximilian
;
Bayerl, Andreas
;
Goldenberg, Jacob
;
Lanz, Andreas U.
Who to target? Low- versus high-status seeding in user-generated content networks.
(2021) Marketing in Israel (Israel) [Präsentation auf Konferenz]
Arbeitspapier
Gehrmann, Leonie
;
Kluge, Stefan
;
Bayerl, Andreas
;
Stahl, Florian
ORCID: 0000-0002-2846-3424
;
Knäble, Merlin
;
Mädche, Alexander
(2021)
Advertising information and communication technologies over time: An analysis of text and visual complexity.
SSRN Working Paper Series Rochester, NY [Arbeitspapier]
Diese Liste wurde am
Thu Nov 21 01:41:54 2024 CET
automatisch erstellt.